Just nu: Christianiacykeln stulen

Cesars svarta cykel är stulen. Den är absolut nödvändig för att fixa enklare transporter. Alla tips som kan hjälpa oss få hem cykeln är välkomna! Maila cesar@mollevangsfestivalen.net eller ta tag i en kompis som jobbar inom festivalen som kan vidarebefordra informationen till Cesar.

Så här ser den ut:

/Anna

7 svar

  1. Igen!? Vafan vilka trista människor det finns. Hoppas ni hittar den även denna gång.

  2. Shit! Och Timothy har också blivit bestulen på sin flakcykel. Häromdagen. Gammal järnhoj med stort flak.

  3. Leo, förra gången var det Karnevalens guldcykel. Och den kom ju tillbaka! Hoppas på lika stor tur den här gången…

    Percy, åh vad trist med T. Malmö är ju lite av en cykelknyckarstad tyvärr.

  4. Det går rykten om två grabbar, ungdomar i 18 års åldern som snor christiania bikes och säljer dom vidare till en annan snubbe som äger en cykel affär. Han fixar papper till cyklarna och säljer dom sedan vidare. Tyvärr kan jag inte säga mer eftersom jag vill inte lägga mig i skitet, tycker bara att det är trist att folk snor från folk som inte är rika.

  5. Hej , finns det en chans att du som är anonym kan kontakta mig via mail ? girardonskan@live.se Jag är verkligen ledsen över att min cykel är borta ! Jag behöver den både privat och i mitt arbete ! Det är en gammal SJ cykel med lite lägre flak , mkt. ovanlig.!. Ser ngn. en sådan svart eller ommålad så snälla kontakta mig !

  6. Timotie, har du inte någon bild på cykeln? Länka isåfall så blir det lättare att identifiera den!

Kommentera

